14 kesäkuuta 2015

Kesä ja 18 vuotta

Omalle tyttärelleni!


Nyt sitä on siirrytty aikuisikään.
Onnea vielä hänelle ... ja ihania nuoruuspäiviä.
Kansi kertookin mistä hän tykkää.
No matkailusta joka suuntaan kunhan vain eteenpäin pääsee. :)
Suklaa on myös hänen lempparinsa ja kesä tuo uusia haasteita.


Sisällä on elementtejä lapsuudesta ... ja tulevasta.
Niin ajokorttikin on hankittu synttäreiden kunniaksi :)


Tässä juhlapöydästä kuva, mieheni valmistamin herkuin.


Tässä meidän pieni poika Jack päiväunilla tyynyjen välissä <3 .

9 kommenttia:

  1. Meidän tyttö täyttää myös 18 ens kuussa...miten tää aika rientää näin nopeasti.Mun on aika vaikea sulautua tilanteeseen...kaippa siihenkin tottuu ajan kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin se nuoret kasvaa ja etenee elämässä.
      Kyllä se tuntuu että aika on rientänyt, mutta heidän on aika kokeilla omia siipiäänkin.
      Meillä mies tuumasi minulle näin: "lapset ei ole kun lainssa meillä!" joka tosi asia :)
      Kaikkeen kyllä tottuu ja ajatellaan positiiviseti!!! :)

      Poista
  2. Aivan mahtava kortti !!!!

    VastaaPoista
  3. Voi ihanuus, tämä on ajatuksella tehty kortti...
    saaja on taatusti ihastuksissaan!! ;)
    Me teimme "kirjat" täysi-ikäisille yhdessä perheen voimin kooten muistoja vuosien varrelta ja haaveita tulevista - itte sitten saimme vastaavat vartuttuamme niin ikään "aikuisuuteen" 5-kymppininä... Nuo on parhaita lahjoja henkilökohtaisina muistoineen, kuten tuo korttisikin on... IHANA!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Pirjo!
      Hyvä vinkki tuo "kirja". Sitä pitää miettiä ja suunitella kun siihen hyvä hetki!
      Hieman kortti kärsi kun olin sairaana, ajutkset katksesivat...mutta seuraava suunitellen ;)

      Poista
  4. Niinhän se on..vaikeamman tästä asiasta varmasti tekee vielä sen, että meillä on vain tämä yksi lapsi.Sitä kun vain kuvittelee,että ollaan ikuisesti kolmistaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei :) sama juttu meillä vain tämä yksi rakas tytär ! <3
      Meillä on tietysti nelijalkaisia kolme, puhunkin niistä "äitin poikia" :D
      Sinulla ja minulla on paljon saman tyylisiä asoita ja tykätään saman tyylisistä asoista.
      Oletko muuten huomannut ??? Kuten tämäkin! :)

      Poista
    2. Juu olen huomannut..ja miettinyt myös yhtä asiaa..tämä viesti ois vain sulle eli ei julkaistavaksi muiden nähtäväksi.Minä tiedän minkä näköinen sinä oot,noista joistakin postauksista päätellen.Tässä ois linkki kuvaan musta,jossa edustan meidän firmaa yhdessä kampanjassa nim eltä "Täällä asuu laatu".Alueen eri firmoista julkaistiin julisteita sekä vihkosia joita jaettiin ties missä tapahtumissa ja mua pyydettiin edustamaan meidän firmaa eli Nordic Lights.Tuosta linkistä voi katella millanen Tellu täälä luuraa..ja jos sua kiinnostaa niin mun mielestä ois kiva tutustua facebookissa enempi.
      Facebookissa mulla on vain muutamia kavereita,jotka on lähinnä sukulaisia,muutamaa kaveria lukuunottamatta.Ja musta jotenkin vain tuntuu siltä että sinä sopisit siihen mun kaveriporukkaan johon pääsee vain harvat ja tarkkaan valitut. Tässä se kuvalinkki ..toivottavasti se toimii.

      http://www.jakobstadsregionen.fi/medialibrary/data/PSS_yritysesite_10_2011_suomi_Low-%7Beqre6-kitfc-g4gtb%7D.pdf

      Poista