21 syyskuuta 2016

Joulukorttirinki 3/4

Minun vuoroni oli lähettää materiaalit.
No nyt muistin kuvata materiaalitkin.
Joka kerta olen niin innoissani avannut kuoren ja ruvennut suunnittelemaan
mitä näistä tekisi ja kuinka asettelisi.


Näissä papereissa on kaksipuoleinen kartonki joka näkyy oikeassa alakulmassa kuvattuna.
Korttiin ei tule kuin kolme erilaista kartonkia, 
vaikka kuvassa näkyy neljä eli yksi kartonki on kännettävissä.
Saapa nähdä miten tytöt Tiinu, Apris ja Pirjo kartongin käyttävät.


Tässä minun korttini! 
Tonttu on väritetty copic tusseilla. 

8 kommenttia:

  1. Oi miten ihana :) Mulla vielä kesken oma tekeleeni..päänvaivaa mulle tuottaa tuo lumi juttu ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tiinu!
      Kysy vinkataa ;) ! Mikä siinä on hankaluus?

      Poista
  2. Kiitos Sirpa ihanista materiaaleista - nyt vasta uskalsin tulla blogivierailulle kun omat kortit varmiit. Niin runsaat ja ihanat materiaalit - että syntyi kaksi korttia ja pallonauhaa jäi ylikin, kun en osannut muuta kuin tonttulakin tupsuihin laittaa....
    Hih... mullakin haastetta sen lumiaineen kanssa.... ;) Ihanasti ja tarkasti olet saanut sitä tontun partaankin - millä ja miten kiinnitit?
    Hyvää viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Pirjo!
      Minulla on liimakynä jolla kiinitän(kuivuu kirkkaaksi), se päälle pinsetellä lumiainetta :).Sillä olen tuon kortin tehnyt.
      Mutta kaksipuoleinen teippion on myös hyvä kiinitykseen.

      Poista
  3. Kiitos ihanista materiaaleista. Leimakuva oli tosi hauska. Ihanan kortin olet tehnyt.

    VastaaPoista
  4. Wau mitkä matskut, ihana tuo leimakuva josta syntyi upea kortti :-))

    VastaaPoista