08 syyskuuta 2013

Kalligrafiaa oppimassa


Tässä eiliseltä oppitunnilta harjoituksia ja suttuja :)
Tässäkin hommassa täytyy sanoa, en minä ainakaan ole 
seppä syntyessäni. Joten harjoitus tekee mestarin.
Kyllä tykkään kuin hullu puurosta, joten tästä on hyvä jatkaa.




Tässä tekemäni ostoksia joita tarvitsen tunnilla.
Tänää yritimme jo oikeasti kirjoittaa, pieniä sanoja.
Tosi mukavaa ja haasteelista.
Ja kuten varmaan huomaatekin kuvassa on siellä pikkusen 
päässyt muste tippumaan... ;)
Joten lisää harjoituksia.
Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille ja lämpöisiä syyspäivä.
-Sirpa-

4 kommenttia:

  1. Tää olisi kanssa sellainen harrastus joka minua kiinnostaisi....olin koulussa hyvä tekstaamaan...siis ihan vanhanaikaisella systeemillä :-))

    VastaaPoista
  2. Herttinen sentään, näyttääpäs tosi hyvältä :) Minulla ei taitasi kärsivällisyys riittää... Mutta tulee kyllä kaunista!

    VastaaPoista
  3. Mihinkäs mun kommenttini hävisi?!? No joka tapauksessa aivan ihania kirjaimia! Tulee kyllä kaunista jälkeä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!
      Tekniikka on josku aivan ihmeelistä ;)

      Poista